Acsense aan de basis van een internationaal zuivel- en vleesmerk

Begin vorig jaar konden we u het goede nieuws vertellen dat Acsense de opdracht had gekregen om een strategisch marketing & sales plan te maken voor een internationaal zuivel- en vleesbedrijf. Deze is gevestigd in Mongolië en gaat gebruik maken van de agrarische topexpertise die we in Nederland hebben. Vanwege dat belang is ons plan gepresenteerd aan de directeur generaal van Economische zaken. Deze heeft vervolgens medewerking verleend aan de doorontwikkeling hiervan.

Wat is nu de status van het project?

Het strategisch kader staat en het zuivelbedrijf is inmiddels operationeel; met de komst van een nieuwe investeerder zal het bedrijf bovendien in een rap tempo worden uitgebreid. Tijd dus om ook de marketing en verkoop operationeel te gaan maken. En ook daarvoor heeft Acsense de opdracht gekregen. We gaan nu werken aan het daadwerkelijk lanceren van een internationaal zuivelmerk voor de Mongoolse, Russische en Chinese markt. Dat is voor ons natuurlijk een fantastische uitdaging.

Marketingexpertise gecombineerd met lokale cultuur

Van marketing hebben we veel verstand, maar we kunnen gelukkig ook terugvallen op de expertise van onze Mongoolse vestiging met betrekking tot de Aziatische cultuur en koopgewoonten. Om voldoende kennis op te doen van de zuivelindustrie maken we daarnaast dankbaar gebruik van ons Nederlandse netwerk, met daarbij een nauwe samenwerking met oud staatssecretaris Henk Bleker en diverse instanties van Economische zaken.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag met uw vragen.

Onze laatste marketing artikelen

Een goed begin...

Acsense aan de basis van een internationaal zuivel- en vleesmerk

Webwinkel starten?

Beter een goede buur dan...